Saturday 11 June 2016

Lusi Robinson - U pravom trenutku


Izdavač - Vulkan izdavaštvo

Još jedna knjiga od autorke Lusi Robinson, još jedna knjiga puna humora i ljubavi koja je preživela sve prepreke. Ova knjiga sa prelepom naslovnicom opet mi je zadala probleme. Ne znam zašto ali opet sam imala problem da se povežem sa knjigom ove autorke. Dva dana sam se mučila sa 100 strana i mislila da je promašaj nakon njenog prvog dela. Ali onda se desilo nešto što nisam očekivala, a nije ni Čarli...Taj dogadjaj koji me je pridobio je promenio Čarli i njen život.

Čarli Lambert je jedna dosadna ženska, barem meni. Njen život se samo vrti oko posla i napredovanja u njemu, ona od jutra do mraka svaki svoj slobodan trentak mora da iskoristi, mora zdravo da se hrani, da trenira, volontira, uči jezike.....Jednom rečju je ona je perfekcionista. Sve je to odlično zato što je samostalna žena, ali ona ne uživa u životu..Ona ima porodicu, dve sestre i prijatelje koji brinu za nju i postaje sve umornija zbog posla...

Samo jedan događaj je dovoljan da je malo prodrma i otvori njena shvatanja prema drugim mogućnostima. Kada slomi nogu(na veoma čudan i budalast način) postaće ranjiva. Prvi put neko treba da se brine o njoj, prvi put ona zavisi od nekog i nalazi se u situaciji da izgubi posao.Njen cimer(zovem ga seksi Sem) je totalna suprosnost Čarli. On je veliki švaler i vaoma lenja osoba. Nikad nije mrdnuo dupe da vežba i obožava nutelu, ali zato ženske suknje padaju pred njim.

"Bio je to najtužniji dan u mom životu, a u isto vreme i najsrećniji. Koliko god da me je čekala neizvesna budućnost, znala sam da sam spremna za izazov. Spremna da se suočim sa nepoznatim. Konačno sam bila spremna da saznam ko je zapravo Šarlot Lambert."

Ali nije to najveći problem, ona ce biti svedok i nosilac slomljenog srca kada bude saznala da je njena ljubav zaprosila drugu ženu. U svom ovo haosu Čarli shvata da je talentovana u pisanju i povezivanju nesrećno zaljubljenih putem interneta. I preko tog sajta upoznaje njega! Savrsenog Vilijama sa kojim se odmah povezala...Hoće li Vilijam i Čarli biti zajedno?
Ova prica je počela posle samo jednog događaja da me osvajala malo po malo, postala je pravi rolerkoster. Svašta čeka našu glavnu junakinju. Život pun uspona i padova, život pun pouka.

"Tad sam bila sigurna da moj život nije i nikada neće biti savrsen. Ali bio je odličan."

"Nisam više bila Šarlot Lambert, amazonka iz Škotske. Bila sam Čarli, koja je želela da uradi ono što je najbolje za nju."


Imam jednu zamerku zato što mi nije bilo problem da povežem ko je taj koji će osvojiti srce glavne junakinje i to je po meni malo umanjio doživljaj svega. Ali priča je veoma šašava i čudna, svašta se dešava, ali najviše mi je drago što Čarli više nije dozvolila da život prolazi pored nje. I zbog toga mi je knjiga mnogo draža. 

Recenzija by Dragana Stojanović 

No comments:

Post a Comment