Saturday 11 June 2016

Pamela Redmond Satran - Mlađa


Izdavač - Vulkan izdavaštvo

Upravo sam završila sa čitanjem, seriju (Younger) sam odgledala samo prve dve epizode i ne želim da gledam dalje jer mislim da će mi pokvariti utisak o knjizi, jer baš i nije verni prikaz događaja. Iako mi se glumac koji igra Džoša jako sviđa, ostalo ne baš..tako da ću ipak da ostavim film u glavi koji je moja mašta napravila dok sam čitala knjigu.
Romantična komedija, u suštini. I jako poučna priča za koju sigurna da bi mnoge razvedene žene same poželele da su je čitale kad su bile u svojim dvadesetim i mislim da bi rado dale njihovim devojčicama, ali i ostalim mladim ženama da pročitaju jer možda i one izvuku neku pouku. 

Dakle, Lajza ima 44 godine, pre godinu dana je muž ostavio zbog mlade zubarke, dvadesetdvogodišnju ćerku koja je na poslednjoj godini faksa otišla u Afriku jer se pridružila mirovnim snagama, nema posao jer davno dala otkaz kako bi se brinula o ćerki i kućnim poslovima, jednom rečju, bila domaćica. Sad kad traži posao svugde je odbijaju jer niko ne želi da zaposli ženu u godinama koja ima samo četiri meseca radnog iskustva.
Na Novogodišnju noć, izlazi sa Megi, svojom drugaricom, koja ju je lepo našminkala i odenula u svoje krpice i u jednom baru, minut do ponoći Lajza upoznaje Džoša, dvadesetpetogodišnjeg mladog muškarca koji misli da su približno godište, a ona ga ne ispravlja...njih dvoje se zaljubljuju. Lajza počinje da radi u izdavačkoj kući u kojoj je pre radila kad je bila mlađa, šefica joj je kučka, ali na poslu sklapa prijateljstvo sa mladom urednicom Lindzi, koja je kao i ostali uverena da je Lajza vredna mlada žena...sve počinje da joj ide na bolje, ali koliko dugo će trebati da je neko ne otkrije ili ona sama popusti pod grižom savesti?

Recenzija by Milica Lazić  Milica's Bookshelf

No comments:

Post a Comment