Monday 18 July 2016

Margaret Klark - Povratak na pravi put



Ko su mladi ljudi koji žive na ulicama i zbog čega su tu?
Zašto se drogiraju?
Zbog čega kradu?
Gde su im roditelji?
Zašto su pobegli od kuće?
Kroz kakve strahote prolaze i kako se nose sa tim?
Za razliku od knjige 'Mi deca sa stanice Zoo', ovo nije istinita priča.
Ali je i dalje odlična knjiga koja nam odgovara na gore navedena pitanja.

''To je čudno, većina dece, bar one koju sam ja upoznala, uopšte nije glupa, naprotiv. Ja mislim da bi svi oni, samo kad bi imali priliku za to, mogli da postignu nešto u životu. Da budu atomski fizičari ili neurohirurzi.''

Simon je pametna devojčica prema kojoj život nije bio blag. Otac koji je napustio porodicu, majku je našla mrtvu, braća i sestre završavaju ko zna gde - svi osim jedne, sa kojom nastavlja da živi, narkomanka, sa decom i dečkom koji je tuče, Simon slepo veruje da će joj Majk, tinejdžerska ljubav, pomoći i beži od kuće.
Mala devojčica sa glavom punom snova veruje da još uvek ima nade.
Međutim Majk će joj samo još više zeznuti život, na jedan od najgorih mogući načina. I tako Simon završava na ulici zajedno sa još jednom grupicom mladih, počinje da uzima heroin kako bi pobegla od svega što je muči, ali cupka u mestu dok se problemi i tuga gomilaju.
Ovo je jedna od onih knjiga za koju mislim da treba da se nađe na spisku lektira. Ali to nećemo dočekati.

''Kada postignem nekakav mali uspeh, užasno se plašim. A šta ako iza toga slede sve veći i veći uspesi, a ja ne budem u stanju da ih postignem?! Uvek je lakše ne uspeti nego uspeti.''

Recenzija by Kristina Prodavnica snova

No comments:

Post a Comment