Tuesday 31 May 2016

Zorana Schultz - Tren neizbežnog


 Izdavač - Vulkan izdavaštvo


„Ja sam Ana, drčna, neuništiva, posebna, hrabra, nepredvidiva. Volim život i trošim ga kako mi se ćefne. Ja sam Ana za kojom muškarci luduju i kojoj devojke zavide. Ana koja je uvek i svuda ispred svih.“

Ovaj roman nosi glas jedne realne priče u kojoj je prikazan život bogatih. Ljudi koji imaju sve, čiji su putevi shvatanja suženi, jer oni nisu u mogućnosti da cene ono što imaju u životu. Oni u bogatsvu vide uživanje i moć, i to koriste.
Pa takva je i Ana glavni lik ovog romana. Bogata, drska devojka koja uživa u ismejavanju drugih i njihovoj boli. Ona nikad ne razmišlja o njihovim emocijama. I sve što poželi to mora dobiti. Uvek radi što hoće, pomisli jedno, a onda uradi nešto sasvim drugo. Od svakog dečka uzima sve što poželi, a ništa ne uzvraća. Svojm vitkim nogama gazi preko svega.  

Tako zanesena u svom divno svetu moći i bogatsva, ona neće primetiti upozorenja života, a onda će jedan neizbežan trenutak promeniti njen život posle kog će ostati sama i zaboravljena. Njena drčnost će splasnuti. I tek tada Ana će naučiti da su u životu od izgleda bitniji um, glava i duša.A onda će otvoriti svoje vidike i odbaciti nezadovoljstvo. Posle ovog događaja počeće da daje sebe, da uči i sluša druge, da prašta.. Shvatiće da nije centar sveta, i da nikad neće ni biti…

Ova knjiga bogata je mnogim, prelepim citatima posle kojih sam se više puta zamislila. Poučna priča, koja je pisana veoma pitkim stilom. Odlična knjiga za opuštanje. Drago mi je što među nasim domaćim autorima imamo ovako talentovanu ženu.
 
„Svaki dan je jednog osmeha vredan. Smeh može da prikrije ono što je zaista u nama, da ublaži naše pravo stanje, da bude lažan, da nas prikaže drugačijima nego što jesmo, a opet može da bude pravi, iskren, zvonak, i uvek izaziva kod drugih čuđenje, čak i zavist jer nam je dobro. Smeh je čudo.“ 


Recenzija by Dragana Stojanović

No comments:

Post a Comment