Friday 3 June 2016

Sofi Kinsela - Sećaš me se?


Izdavač - Laguna

Zamislite da se jednog jutra probudite u svom telu, ali da sada imate sasvim drugačiji život. Život bogatih i uspešnih. Život bezosećajnih ljudi, šefova. Ovo dosta izgleda kao vožnja rolerkosterom ili san, puna iznenadnih i stresnih trenutaka...
Glavna junakinja ovog romana je Leksi. Ovu simpatičnu devojku čeka prava vožnja, koja sa sobom donosi mnoga iznenađenja... Kada se Leksi probudi jednog jutra u bolničkom krevetu saznaje da je imala saobraćajnu nesreću.Ona je ubeđena da je 2004. godina, a ne 2007.kao što mnogi tvrde oko nje. Da situacija bude još šokantnija ova Leksi više nije Zubata devojka neposlušne kose i nepravilnih zuba, već ima dvadeset osam godina. Ima savršeno bele zube i negovanu kosu... i ona je udata za seksi milionera!!! Kako je nekadašnje "ružno pače" izraslo u prelepog labuda???

"Stvarno je dve hiljade sedma. Što znači da je meni..
O bože, imam dvadeset osam godina...
Ostarila sam."

Leksi se nalazi na putovanju koji možda nema kraja... Kako se snači u svom životu koji vam je potpuno stran, gde ne znate šta se sve desilo za te tri godine. Kako živeti u kući sa čovekom koji vam je potpuni stranac?? Ona će morati da krene od samog početka, da slaže svaki delić te male sagalice...Ali šta se desi kad otkrije svoj život?? Možda je ovo prilika da se isprave neke greške? Možda je ovo put životnih poruka za Leksi koja greši... Što sve više saznaje o "staroj" Leksi shvata da su njih dve sasvim različite osobe koje dele isto telo. Stara Leksi izgleda mnogo drugačije, ona je šefica koja nosi firmiranu odeću...Takodje saznaje da je njene prijateljice mrze zbog toga što je “nadmena kučka”, a konkurenti žele njen posao…I šta da radi sa seksi momkom koji joj saopštava veoma šokantne vesti?
Kako ova nova, nežna i zbunjena Leksi da se izbori sa tim..?

Ovo je jedna od onih knjiga koja se čita sa osmehom na licu. Ovo je knjiga koja će vas oraspoložiti, pa čak i onda kad imate težak dan. Ova knjiga koja je puna šaljivih trenutaka nosi sa sobom mnogo iskrenih i poučnih životnih poruka. Ovo je moja prva pročitana knjiga ove autorke, "moj prvenac". Moram da kažem da sam apsolutno oduševljena ovom knjigom i njenom radnjom. Veoma brzo sam je pročitala, jer sam baš uživala. Ovo je jedan veoma osežavajuć čiklit. Zato ako još niste pročitali neku knjigu ove autorke ili razmišljate o tome...znajte da imate moje najiskrenije preporuke!!

"Hej, Leksi, zar se ne sećaš ovog?"
Ejmi(njena mlađa sestra) mi prilazi, držeći neobičnu ogrlicu s ružom od žada. Gledam je škiljeći, očajnički pokušavajući da s njom povežem neku uspomenu.
"Ne", kažem napokon. "Ni na šta me ne podseća."
"Kul. Mogu li onda da je uzmem?"
 
 
 
 

Recenzija by Dragana Stojanović

No comments:

Post a Comment