Saturday 1 October 2016

Đovana Flečer - Tebe želim


Izdavač - Laguna

Ovo je knjiga o Medi, Robu i Benu.
Njih troje su najbolji prijatelji od devete godine, upoznali su se u školi, i to prijateljstvo je godinama jačalo.
Kada su napunili 16 godina, odlaze na matursku ekskurziju u Pariz, Ben shvata da je zaljubljen u Medi i želi baš u Parizu da napravi prvi korak.
Međutim dok je Ben čekao pravi trenutak, Rob i Medi su se spontano poljubili u Gradu Ljubavi.

''Možda zvuči jadno, ali poruka je jasna – ne propuštaj dan, voli kao da sutra ne postoji i izrazi osećanja dok ne bude prekasno.''

Da ne bi došlo do prekida prijateljstva koje im svima mnogo znači, Ben ne govori o svojim osećanjima, sve do svoje dvadeset prve godine kada u momentu slabosti sve otkriva Medi, i tada se i ona počinje da se pita: Da li je izabrala pravog najboljeg druga?

''Srce me je bolelo kad je ustala i otišla.
Kad bi samo odljubljivanje bilo lako kao što je zaljubljivanje.
Kad bi samo bilo lako biti s devojkom koju voliš, kao što se navodi u pesmama na radiju.''

Knjiga počinje venčanjem Roba i Medi, dok ona korača prema oltaru i dalje je muči pitanje: ''Šta ako je ipak Ben bio onaj pravi?'', a onda pratimo njihovo odrastanje od devete , pa sve do dvadeset šeste godine.
Poglavlja su napisana iz Medinog i Benovog ugla, ali moram priznati da mi je nedostajalo bar jedno poglavlje ispisano sa Robove tačke gledišta.

''Znala sam da među nama postoji nešto posebno, ugodno i milo – samo sam morala da mu dozvolim da probije prepreku koju sam izgradila, pa da opet sve to mogu da vidim.''

Ovo je lagana i simpatična kniga koja se brzo čita.
Preporučila bih je ljubiteljima YA, NA, chick lit i ljubavnih knjiga, jer je tako neobično napisana da se može svrstati u sve pomenute žanrove.
Mnogo mi se svidela priča o njihovom odrastanju, prijateljstvu, ljubavi i odlukama koje su donosili.
Takođe, kroz knjigu se na stranicama na kraju poglavlja pojavljuju delovi govora sa venčanja, o kome saznajemo više pri samom kraju knjige.
Odličan i realan kraj knjige. 

''Strpljenje, ljubav i razumevanje će te daleko odvesti.''

Koga će Medi izabrati?
Da li će se predomisliti na venčanju?
Da li će Ben skupiti dovoljno hrabrosti da uradi nešto ili će ipak njegovo srce osovojiti neka druga?
I mogu li se voleti dve osobe u isto vreme?
Može li se srce, zaista, prepoloviti na dva jednaka dela?

''Odabrala sam ljubavnu priču. Možda neko drugi ne bi izabrao tu istu, ali ja sam bila sasvim srećna da s njom živim.''

Recenzija by Prodavnica snova

No comments:

Post a Comment