Wednesday 21 March 2018

Inna Moore - Voajer


Knjigu možete kupiti na Amazonu 👉 INNA MOORE - VOAJER
Ili na facebook stranici autorke 👉 INNA MOORE

Oni koji smatraju da su erotski romani "pupu, daleko bilo ja to da čitam" slobodno neka zatvore ovu recenziju jer ni ona nije za te neke. Mada ko zna možda ako pročitate ovu knjigu shvatite da seks, erotika, požuda, neka doza nastranosti u tome i nije tako bauk i nije tabu i da će možda prijati svima.
Ovde prvo dolazi erotska strana pa tek onda ljubav kao kruna nečeg malo van normalnog. Meni nije smetalo ni malo, čak šta više uživala sam čitajući. 
 
Sam naslov "Voajer" ukazuje na malo nastranu stranu onoga što nas zadovoljava. Da li neko uživa u voajerizmu ili ne ipak je do same osobe. Onako kako je Inna postavila samu priču to je ispalo itekako primamljujuće i skroz neizbežno. Dok sam čitala knjigu stavljala sam sebe na Lucino mesto. Postavljala sam sebi pitanja da li bih i ja tako prepustila sebe, našla hrabrost da ne budem plen već neko ko će loviti. I bilo je izazovno, bilo je koliko prosto i jeftino toliko upecatljivo i potpuno. Strast i želja koja se rodi dok gledaš nekog da ti samim pokretima pruža ono za šta si uskraćen a da pritom o njemu ne znaš ništa, da ga ni ne poznaješ, postaje samo početak onoga što iz toga može da se rodi.
 
Lucy, devojka koja je nesvesna svoje lepote, svoje pojave i ličnosti, skroz usmerena na svoje bivše propale ljubavi koji o njoj imaju samo tri reči kao opis: mlaka, dosadna i nezanimljiva. Padovi koji joj se dešavaju samo je guraju duboko u ljušturu gde ona stvara svoj svet jedne dosadne devojke. Lep je osećaj kad skontaš da si ti bila uvek prava a da svi ti "frajeri" pored tebe nisu bili pravi. To se desilo i Lucy, s'tim da joj je buđenje bilo itekako erotsko otkrovenje same sebe.
 
Ryan, dečko koji je imao sve, popularnost, verenicu, porodicu, podršku - izubio je to sve u svom trenutku ludog života. Postao je osoba koja je sebe sažaljevala misleći da se njegov život završio. Kada se pojavi ona u njegovom okruzenju on postaje svestan ponovo svog života, svojih potreba i svojih želja.

"On nije normalan, ali izgleda da ni ja nisam normalna..."

Obožavam nenormalnost, krije se u svima nama. Neko je probudi, neko ne, neko je bude svestan, neko je se grozi. Sve smo to mi. Po meni treba je pustiti da ispliva kad kad...
Voleo je da je krišom posmatra, sve dok nije shvatio da mu to budi davno uspavanu želju, potrebu, erekciju. Malo je trebalo da i ona oseti da njoj to prija, da budi u njoj te tople munjice koje joj prožimaju telo. Kad počne da pulsira sve u njoj pa i sama želja među njenim butinama, ona shvata da se u njoj budi đavolak.
On je u početku imao mišljenje da je ona fina i dobra curica, ali...

"Ovo, ovo je dobra devojčica koja sigurno sanja brak i dečicu. Možda me to pali, saznanje da ju ne mogu nikad imati, ja crni vrag, nju čistog anđela."

Trebalo joj je dva dana da se navikne na njega, svakog dana u isto vreme, uživajući u njegovim perverzijama, u njegovim dodirivanjima dok je gutao pogledom. Njega je ona oživela, probudila ga, učinila da želi onako kao nekad i da uživa u čarima telesnog zadovoljstva.
Nakon par dana kada je i ona shvatila da se navukla na njegov zov predala mu se. Svim svojim momcima bila je premalo sve, dok je on uživao u njenim prevojima, trzajima i grčenju njenog tela dok dostiže vrhunac.

"Prođe lagano rukom po međunožju, a ja napravim isto. Prođe brzo, ja ponovim za njim. Osećam da mu se pogled mrači, spustio je malo bradu, mogu da prepoznam životinjsku požudu u njegovim očima. Ni ja nisam ništa bolja jer me ekstaza obuzima dok on sve brže navlači svoju erekciju rukom u hlačama, terajući me da uvučem ruku u svoje gaćice i radim isto. Diram se dok me on gleda, skoro pa me ševi pogledom, terajući me prema razornom vrhuncu koji me tako pogodio..."

A onda su se životinje zavolele. Našle su put jedna do druge. Duše su se spojile, otkucaji su počeli da se sklapaju i kucaju istim ritmom.
Najbolji osećaj u vezi je kad postaneš svestan da si onome pored sebe svetlo u tami, udisaj bez kog ne može, osmeh na licu i drhtaj u telu koji pokazuje koliko je dobro što si živ. Ipak i pored toga, njegov hedikep, njegova nemoć da njoj pruži gotovo sve za šta misli da ona zaslužuje, stvara u njemu odlučnost da je otera od sebe. Da joj da slobodu da diše i živi, da nađe nekog sa kim će trčati i leteti. A ona? Ona nije želela da trči, nije želela da leti. Želela je samo da se okupa u njegovim očima i da mu poklanja trenutke, jedan za drugim. Oteravši je od sebe umirali su. Jedno bez drugog. Ona sa svojim bolom, on sa svojim. Time što je on nju pustio pripisao joj je tugu kao saputnika.
 
Bol. Ne fizička već ona unutrašnja koja te slama i kida. Nisu mogli da dišu zajedno a jos manje odvojeno. Pored duše koje su čeznule za otcepljenim delom, tela su skapavala. Nije bilo dodira, nije bilo svakodnevnog hranjenja njihovih požuda i to ih je dodatno bacalo na dno.
Rešivši da se dovede u red, da svoj život učini dovoljno vrednim za nju koju voli, postavio je sebi cilj. Cilj koji vodi ka njoj, ka zajedničkom životu i nadanju. Onda kad je ona padala on se borio za njih, pustio je da nada pobedi strah. Uspeo je. Stvorivši od sebe potpunu osobu kakvu ona zaslužuje došao joj je. Iako je bilo teško, obrisao je kao gumicom njeno posrtanje i njenu borbu protiv nje same i svog novog neuspeha.

"Čuda se dešavaju. Bajke postoje. Snovi se ostvaruju."

Ona je bila njegovo čudo a on njena bajka. Njihova privlačnost, požuda između njih i ono što su radili on kao Voajer i ona kao nestašni anđeo je bila priča iz snova.
 
Kad postanemo svesni svojih želja i potreba, svojih želja i skrivenih fantazija bićemo i potpunije osobe što se tiče naše erotske strane. Samo se treba prepustiti i uživati u sebi skrivenim željama.
Na kraju (ako ste ovo i pročitali do kraja ) čisto da znate ovo i jeste ljubavna priča, ali potpuna od početka do kraja sa nekim realnim stvarima koje se dešavaju. Mešaju se požuda i privlačnost, jako dobar sex, humor, suze, tuga, bol, nesebičnost i življenje.
Pronađite svoje polovine koje će od vas napraviti poželjne, obožavane i savršene osobe.😊

"Diraš me točno onako kako volim, ljubiš me točno onako kako trebam i gledaš me tako da u tebi vidim sebe, obožavanu, poželjnu i savršenu."

2 comments: