Tuesday 6 September 2016

Džin Rajan - Petlja


Izdavač - Urban Reads

IGRATE ILI NE?VAŠA PUBLIKA ČEKA.


DA LI SI POSMATRAČ ILI IGRAČ?
IMAŠ LI PETLJE?
IZAZIVAMO TE!
Petlja - praktično igra Istina ili izazov, bez onog dela s istinom.Svaki izazov te mami nagradama o kojima sanjaš.Koliko daleko si spreman da ideš za njih?
Knjigu sam uzela da pročitam jer mi se svideo trejler za film i izbor glumaca.Prvih osamdesetak strana mi je bilo nekako zbrzano,konfuzno, čak i dosadnjikavo,sa bezveze izazovima.Nakon toga kreće dobra akcija i dobra radnja.

"Suočila si se sa besnom gomilom devica,pretvarala se da si kurva,pobegla od policajca i razbesnela najbolju prijateljicu.I sad se brineš da li ćeš stići kući na vreme?"
"Moja mama je strašnija od svih njih."

U početku sve izgleda kao bezazlena igra,koja se polako pretvara u igru preživaljavanja.Petlja se uvukla u svaku poru njihovog života i svaku slabost upotrebljavaju protiv igrača.

"Gledam u svoje suigrače,primećujući da je PETLJA htela da se pokrije što šire u smislu etničke pripadnosti,seksualne orjentacije,tipa građe,i ko zna kojih još kategorija.Sve je dizajnirano da privuče što širu demografsku grupu."

Venera/Vi - sjajan,sjajan lik,odlično odrađen.Zgotivila sam je od početka,ženska otkida.
Vi je uvek iza scene,uvek u senci drugih,nikada glavna zvezda.Kad je izaberu za finalistu Petlje,konačno dolazi njenih pet minuta.Petlja je jako dobro poznaje i nudi izazove i nagrade kojima ne može da odoli.Kako se igra udaljava,dolazi u sukob sa prijateljima,roditeljima, samom sobom.Ali i pored svih sukoba i ranjivosti,ostaje snažna,hrabra,duhovita i snalažljiva. 

"Umesto da se vratim u školu kao idiot koji se svađao s najboljom prijateljicom pred kamerama,biću neko koje rizikovao sve da bi osvojio nešto veliko.Ja sam neko ko ima stav.Koga gledaju hiljade ljudi.I još više će ako uradim naredne izazove.Ovo veče mi je pokazalo kako da razmišljam šire.Ili bar drugačije."

Za partnera dobija savršenog Ijana.Ijan mi je od početka do kraja knjige ostao enigma,jer nikakve informacije o njemu autorka nije podelila sa nama.Ali nikakve.Iz izazova samo skontaš da želi da pobegne iz grada,što dalje.
Veoma je zaštitnički nastrojen prema Vi,brzo su kliknuli,brzo postali par.

Kad nam se usne sretnu koža kao da mi zatreperi od elektriciteta.usne su mu sočne kao što i izgledaju.Mogla bih da se udavim u ovom tipu.Te to i učinim.Sav osećaj za vreme se izgubi kad se stisnemo jedno uz drugo. PETLJA je jednu dobru stvar uradila - sad smo tim. 
 
Poslednji,opasan izazov...otkrijte sami tako što ćete pročitati knjigu, vredi pročitati,preporuka.
A kraj???? Miriše na nastavak!

"Nikad se neću umoriti da te gledam,
i ne mogu da dočekam da opet zaigraš." 
Recenzija by Crni biser

No comments:

Post a Comment